Wednesday, December 28, 2011

selamat ulang tahun sayang

assalamualaikum,

                terima kasih Allah atas kurniaan ini , sesungguhnya dirinya sangat bermakna dalam hidupku

ni mama kopi pes dari wall fb mama ri tuh
ari ni 28/12
hari kelahiran pakwe saya, bekas tunang saya, syurga saya, suami saya, ayah anak2 saya, sahabat saya, teman sebantal saya, member terbesh saya, buah hati kami n kekuatan saya serta cinta hati saya.
semoga terus mendapat keberkatan dariNya, dilimpahi rezeki yg halal, dilanjutkan usia dalam iman, diafiatkan tubuh badan n semoga teruuuuuus menjadi bintang dihati kami


buah hati pengarang jantung kami

 ni ada lagu  utk ayah :




untuk pengetahuan ayah, kami b3 sayangggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg banget sama ayah.

tq sebab sudi jadi suami pada mama n ayah pada naufal n aufa.. 

luv, mamanaufal

2 comments:

  1. malu nyer saya..malu nyer saya...saya ni pemalu..saya ni pemalu...

    ReplyDelete
  2. Wahhhh..moga dipanjangkan umur hubby u mama Rina :D

    ReplyDelete

bukak lampu