Monday, February 28, 2011

our 2nd anniversary

assalamualaikum..
fuhhh gile sesat mama tadi...bersawang sungguh belog mama ni...lama lamputido ni dah tak menyala...
utk pengetahuan syg, mama skang dah dapat aufa..

sleeping beauty

budak comel ni, sape tak geram..

penyeri hati mama ngan ayah...lau ada syg lagi mama suka,mesti lagi berseri2 kehidupan kami...mama besalinkan aufa dengan cara induce, coz doktor takut aufa kene cam syg..tapi tu kan semua dah tertulis kan, syg mama nak tunggu mama ngan ayah kat Sana kan...nama penuh adik syg tu ialah RIZQ NUR AUFA...dekat2 tak ngan nama syg?RIZQ MUHAMMAD NAUFAL...dekat kan?? actually mama pun dah pindah kije, dah kat mahkamah majistreet pontian..kat sini mama bekerja ngan kawan2 baru mama...tapi lebih ramai lelaki..ape2pun semuanyaa ok..mama no hal..


mama ayah n aufa @ skyway
 ok , hari ni adalah anniversary mama ngan ayah yg ke2..kami just bawak aufa lepak2 kat hotel dgenting, kami naik gak genting highland, tapi ayah tak nak main, sebab tak besh lau sesorang kata ayah...so kami jalan2 je..n jap lagi kami nak g bukit tinggi plak...semoga rumahtangga mama ngan ayah sentiasa diberkati Allah..kekal bersama hingga ke Syurga..

luv, mamanaufal

5 comments:

  1. akhirnye...ko berblog jugak..
    ingat dah pencen

    ReplyDelete
  2. congrats to both of you!
    semoga sampai syurga, aminn

    ReplyDelete
  3. kak yani: ahaksss...ingat gak...heheh
    kak ayu: tq...aminn

    ReplyDelete
  4. betul2 punya sesat

    ReplyDelete
  5. TERSENTUH JIWA BACA ENTRY NI KAK LINA..

    ReplyDelete

bukak lampu